Just nu läser jag...

1. Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren - för att jag hört så mycket gott om deras nyutkomna bok Cirkeln.

2. Stephen Davis - för att hans bok om Guns N' Roses är underhållande, fascinerande och får mig att vilja lyssna på musik 25 timmar om dygnet, minst.

3. Lauren Kate - för att hennes bok Fallen inte går att lägga ifrån sig, kanske för att jag är svag för böcker om omöjlig kärlek.

4. En liten turistguide om Rom som jag fick av Linda häromdagen - för att Rom är min favoritstad och för att en liten del av mig alltid längtar dit.

5. Lian Hearn - för att jag antagligen aldrig kommer att läsa om några andra böcker lika många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0